Порядок подання звернень

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Головному управлінні економіки.
 
  1. Цей порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Головному управлінні економіки Житомирської облдержадміністрації.
  2. Особистий прийом громадян начальником управління та його заступниками проводиться згідно з графіком, затвердженим начальником управління.
  3. Вхід громадян до приймальної начальника головного управління економіки (к. № 209) та заступників начальника управління здійснюється за пред'явленням документів, що посвідчують особу.
  4. Попередній запис на особисний прийом до начальника управління та його заступників проводиться помічником начальника управління як за особистим зверненням заявника так і по телефону.
  5. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до начальника управління та його заступників, з'ясовується прізвище, ім'я, по батьков, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення. НЕ допускається  з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.
  6. У разі коли порушене громадянином питання вирішитина на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
  7. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
  8. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово.
  9. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються помічником начальника управління у відділі фінансів, кадірв і контролю  в журналі реєстрації звернень громадян (приймальня к. № 209).