Аналіз ринків для експорту

Успішний вихід підприємства на закордонні ринки ґрунтується на основі дослідженнях пріоритетних ринків та аналізу існуючих на них бізнес-можливостей. Саме дослідження допомагають експортерам сформувати ефективну експортну стратегію та оптимізувати часові та фінансові ресурси в процесі виходу на обраний ринок.
Мета тренінгу
Розвиток та удосконалення аналітичних навичок консультантів, які допомагають українським компаніям з різних секторів починати або розширювати експортну діяльність.
Цілі тренінгової програми
  • допоможе розширити власні знання про різні шляхи інтернаціоналізації бізнесу;
  • надасть набір інструментів для ефективного аналізу компаній, конкурентів і ринків;
  • підвищить ефективність надання аналітичних та консалтингових послуг; 
  • покращить навички розробки та презентації практичних аналітичних звітів; 
  • після закінчення навчання ви зможете розширити та вдосконалити свої послуги для бізнесу, а також навчати інших аналітиків використанню інструментів та методів аналізу зовнішніх ринків.
Програма навчання заснована на потребах українських компаній і враховує проблеми, з якими вони стикаються при розвитку експорту
Для кого
  • Консультантів та аналітиків у асоціаціях, організаціях з підтримки бізнесу, приватних консалтингових компаніях та державних організаціях, які надають послуги із дослідження та консалтингу щодо виходу на зовнішні ринки для компаній в Україні.
  • Учасники повинні мати досвід у проведенні досліджень та/або надання послуг консалтингу. 
Деталі проведення тренінгів
Онлайн-платформа: ZOOM
Модуль 1
Дата: 1 липня
Час: 14:00 - 18:30
Вебінар 1: Процес інтернаціоналізації бізнесу з точки зору експортера
Процес продажів та інтернаціоналізації бізнесу з точки зору експортерів та ролі консультантів у цьому процесі 
? Сучасні виклики спричинені Covid-19
? Сучасні виклики для консалтингових організацій та асоціацій у експортній підтримці
Інформаційні ресурси для досліджень ринку та дискусія по темі
?  Рекомендовані та загальні джерела інформації
? Альтернативні способи дослідження та пошуку інформації, недоступної у базах даних або існуючих дослідженнях
 
Дата: 2 липня 
Час: 14:00 - 18:30
Вебінар 2: Вибір ринку та стратегії входу
Стратегії виходу на ринок, міжнародна бізнес-культура та її роль у процесі інтернаціоналізації бізнесу
? Стратегії та звичайні шляхи, що використовують експортери для виходу на ринки 
? Важливість бізнес-культури та як вона впливає на менеджерські рішення 
Процес вибору ринків
?  Врахування різних факторів, необхідних для аналізу в рамках вибору ринку
? Пріоритезація факторів у залежності від наявності та актуальності даних 
 
Модуль 2
Дата: 8 липня
Час: 14:00 - 18:30
Вебінар 3: Аналіз конкурентів та бізнес-середи як інструмент глибокого аналізу ринка
Конкурентний аналіз
? Конкурентний аналіз для компаній, секторів, країн та їх роль в аналізі та виборі ринків
SWOT аналіз по вибору ринків
? SWOT аналіз закордонного сектору з метою визначення експортного потенціалу 
? SWOT як інструмент для глибинного аналізу ринків
 
 
 
Дата: 9 липня
Час: 14:00 - 18:30
Вебінар 4: Створення аналітичних звітів
Створення цікавих звітів: пояснення статистики, написання текстів з аналізу ринків
? Огляд прикладів звітів: що варто робити, а що не варто робити з метою збільшення переглядів
? Як зображати та комунікувати статистику у найбільш доступному та зрозумілому вигляді
? Сторітелінг - як інструмент створення цікавих та швидко-читаємих звітів
? Огляд технік написання звітів з метою скорочення часу на читання аналітичних документів 
Завантажити програму
Важливо! Мова заходу англійська, тому пріоритет надається учасникам зі знанням англійської мови на рівні, достатньому для розуміння усної мови викладача.  Але, в залежності від рівня знань англійської мови відібраних учасників, організатори розглядають можливість забезпечення  синхронного перекладу.  Кількість місць учасників навчальної програми обмежено. 
РЕЄСТРАЦІЯ - до 23 червня 2020 (23:59)
До кінця реєстрації залишилось
  DAYS   HOURS   MINUTES   SECONDS  
Зареєструватись
Підтвердження Вашої участі Ви отримаєте 25 червня на вказану в реєстраційній формі електронну пошту. Заявки на участь у заході, отримані після завершення реєстрації, розглядатися не будуть.
УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА!
Тренер програми
 
 
Поліна Петкова
Міжнародний експерт з більш ніж десятирічним успішним досвідом надання допомоги компаніям у виявленні і використанні можливостей для бізнесу на різних ринках. 
Працювала консультантом в організаціях з просування експорту та підтримки інвестицій: Advantage Austria, Danish Trade Council, Business Sweden. В цих організація фокусувалась на проектах з розвитку бізнесу у країнах Центральної Європи (головним чином, в Чехії, Словаччині та Болгарії), в країнах Західних Балкан та колишнього Радянського Союзу. Також має практичний досвід розвитку міжнародного напрямку у приватних компаніях. 
У партнерстві з канадським проектом EDGE брала участь у нарощуванні потенціалу Офісу з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України.
Зареєструватись
У вас виникли питання?
Пащуков Сергій
Менеджер проектів Офісу з просування експорту України

Розробка веб-сайту