«GoEXPORT: вихід на нові ринки»

 
Програма фінансується у рамках ініціативи ЄС EU4Business, реалізується ЄБРР та імплементується Lviv Business School (LvBS)
Плануєте розширити експортні горизонти та підкорити міжнародні ринки?
Вам потрібна перевірена експортна стратегія!
Як правильно її скласти та втілити в життя, досконально знають експерти та викладачі програми 
«GoEXPORT: вихід на нові ринки»
[ 12-28 березня 2020 р.  І   Київ - Львів ]
Разом із досвідченими викладачами-практиками ви пропрацюєте основні кроки для вашої компанії для виходу на міжнародний ринок.
ПОЧАТОК: 12 березня 2020р
ТРИВАЛІСТЬ: 1 місяць
ВАРТІСТЬ: 12 400 грн*
*Рання реєстрація (до 8 лютого, 2020) - 10 400 грн
ДЛЯ КОГО:
Програма розроблена для підприємців, власників та керівників компаній, менеджерів експортного напрямку.
ПРОГРАМА ДОПОМОЖЕ ВАМ:
? сформувати експортну та маркетингову стратегію вашої компанії під керівництвом експертів-практиків та отримати підтримку в її реалізації (для кращих проектів);
? отримати комплексне розуміння ключових складових експортної діяльності, фінансової бізнес-моделі та логістики;
проаналізувати власний продукт, компанію, цільовий ринок;
оцінити ризики, можливості та перспективи обраного ринку;
проаналізувати типові помилки та отримати корисні практичні поради з експорту на прикладі реальних кейсів українських експортерів;
? дізнатися секрети успішних переговорів, а також підготовки до виставок та торгових місій.
Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), а компанії-автори найкращих проектів отримають допомогу від ментора або консультаційну підтримку  у реалізації даного проекту.
ДИВИТИСЬ, ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ НАВЧАННЯ
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА:
Модуль I. Київ (12-14 березня)
День 1. Стратегія виходу. Продаж
– Експортна спроможність: чи готова компанія до експорту
– Етапи виходу на нові ринки
– Інструменти, стратегія виходу компанії та пошук партнерів: системний підхід
– Як втілити з експорту історію успіху, аналіз помилок
– Аналіз власної стратегії продажів
– Вибір майданчиків для продажів в умовах обмежених ресурсів та масштабів
– Як проаналізувати та підвищити привабливість вашої пропозиції на ринку
День 2. Маркетингова стратегія
– Аналіз ринків та вибір країн для виходу
– Аналітика продукту та його переваг: як правильно обрати/адаптувати товар для експорту або запропонувати ринку новий продукт
– Аналіз клієнта (b2b, b2c) та його потреб
– Бренд-позиціонування: як знайти свою нішу на ринку
– Аналіз зовнішньоторговельної статистики на основі відкритих джерел інформації
День 3. Фінансове планування в експорті

– Фінанси в експорті. Основні звіти та фінансові показники
– Фінансове планування як елемент бізнес-моделі для експорту
– Фінансовий інтелект: елементи P&L, profit та cash
– Принципи побудови концептуальної фінансової моделі для ефективного експорту
– Методи прогнозування продажу та ціноутворення
– Бюджет виходу на експорт та інших адміністративних витрат
Модуль ІІ. Львів (26-28 березня)
День 4. Логістика експортних операцій
– Можливості і варіанти перевезень та транспорту. Експедитор і перевізник: у чому відмінність? Вибір “правильного” партнера для транспортування вантажів
– Організація вигідної взаємодії з постачальниками. Методи поліпшення взаємодії. Критерії вибору постачальників
– Основні документи, необхідні для митного оформлення товару на експорт. Дозвільні документи. Нетарифні заходи та види контролю
– Митні формальності для експортних вантажів. Покроковий алгоритм дій при митному оформленні товару в режимі експорт
– Правила Інкотермс®
2020: коротко про головне. Найпоширеніші помилки і проблеми при неправильному трактуванні і застосуванні правил Інкотермс®
– Умови зовнішньоекономічних контрактів і порядок їх реалізації з метою максимального захисту бізнесу компаній-експортерів
День 5. Переговори. Виставки на торгові місії
– Унікальна пропозиція: конкурентні переваги Вашого бренду
– Кроскультурна дипломатія
– Міжкультурні поведінкові моделі: що варто знати та врахувати
– Мова переговорів: алгоритм успішного переговорного процесу
– Правила ведення ділового листування: як уникнути типових помилок
– Виставки та торгові (b2b) місії в контексті комунікації
– Підготовка до виставок та місій: що треба знати?
День 6. Додаткові можливості для експортерів. Захист проектів
– Фінансові можливості та програми підтримки для українських МСП: EBRD, USAID
– Захист проектів стратегії виходу власної компанії на зовнішній ринок
КЛЮЧОВІ ВИКЛАДАЧІ
(список викладачів буде розширюватись)
 
 
Михайло Винницький
Михайло викладає управління продажем та міжкультурні комунікації у Львівській бізнес-школі Українського католицького університету. Водночас він також працює в Києво-Могилянській академії і є радником Міністра освіти і науки України. Як професор бізнес-школи та консультант з менеджменту, керував стратегіями міжнародної експансії численних українських підприємців – зокрема, у сфері ІТ.
 
 
Вiта Мiрошниченко
Практичний експерт, бізнес-тренер. Керівник і засновник компанії, що працює в галузі консалтингових послуг для бізнесу, Capital Group. У сфері зовнішньоекономічної діяльності з 2004 року. Автор публікацій на митну та ЗЕД тематику. Експерт дорадчої ради при ДФС. Спікер ТПП України, тренер в Київській школі логістики за курсом Управління ланцюгом поставок. Член Американської торгової палати, ТПП Канади, Асоціації професійних митних посередників.
 
 
Ігор Блистів
Маркетинг-директор компанії «Кормотех». Викладач курсу «Маркетинг» на програмі MSc in Innovations and Entrepreneurship. Член академічної ради та викладач програми MSc in Marketing Management. Академічний лідер та викладач програми управлінського розвитку «Маркетинг для бізнесу». Випускник KEMBA LvBS. 
 
 
Юрій Заярний
У Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS) Юрій викладає курс «Financial Decision Making» на програмі MSc in Technology Management. 
 
 
Ольга Гвоздьова
Очолює відділ аналітики Державної установи «Офіс з просування експорту», в якому допомагає експортерам у визначенні перспективних країн для експорту їх товарів, дослідженні ринків та визначення вимог та бар’єрів до товарів. 
ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ
КОНТАКТНА ОСОБА
 
 
Роксолана Дайоглу
Менеджерка програм управлінського розвитку, Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS)
<table style="border-colla

© 2024

Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської облдержадміністрації
10014 м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 Тел. (0412) 47-38-83 , Тел./Факс (0412) 47-45-78

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше


Розробка веб-сайту